| A választható kasztokról
 Harcos A legalapvetőbb kaszt, az 
emberhez hasonlóan induláskor nincsenek különleges képességei. A 
harcosok a legyőzött szörnyekér 10%-kal több tapasztalati pontot 
kapnak. (Fejlesztési pontból nem jár több!) 
  Lovag A lovagok az igazság védelemzői, igazán 
dicsőséges harcosok. A lovagok kezdetben rendelkeznek a karizma 
szakértelemmel, ami jól jön, pl. amikor egy boltost kell meggyőzni 
az áru értékéről. Az élőholtak ellen plusz sebzést kapnak. A lovagok 
induláskor a Kézrátétel speciális képességet kapják. E képesség 
használatával gyógyulni lehet. 
  Vándor A vándorok a természet igazi ismerői, 
egy fűszál rezdüléséből is komoly következtetéseket tudnak levonni. 
A vándorok megkapják a rejtőzködés szakértelmet, ami a többieknél 
jobban is fejlődik. A vándorok induláskor az Árnyék speciális 
képességet kapják. E képesség használatával növelni lehet meglepetés 
esélyét, ami plusz lőfegyver támadást tesz lehetővé. 
  Barbár A barbárok egy igen szélsőséges fajta, 
nagyot tudnak ütni, és ezzel többé kevésbé elégedettek is. A 
barbárok induláskor a Vadulás speciális képességet kapják. E 
képesség használatával növelni lehet a harcban a találat esélyét. 
  Szerzetes A szerzetesek a 
pusztakezes harc szakértői, ennek megfelelően magas pusztakezes harc 
szakértelemmel indulnak. A szerzetesek kissé viszolyognak a 
távolsági fegyverektől, ezért használatukat csak lassabban képesek 
megtanulni. A szerzetesek induláskor a Vastagodás speciális 
képességet kapják. E képesség használatával növelni lehet a 
vastagbőr szakértelmet. 
  Mágusok A mágiához a legtöbb kaszt tagjai 
konyítanak valamennyit, de az igazi magasságokat csak a mágusok 
érhetik el. Ôk használják ki legnagyobb hatékonysággal a mágiában 
rejlő lehetőségeket, és olyan varázslatok sajátíthatnak el, amire 
mások gondolni sem mernek. A mágusok induláskor a Kőbör speciális 
képességet kapják. E képesség használatakor a harcban az ellenfél 
ütései lepattannak rólad.
  
 
  |