A választható kasztokról
Harcos A legalapvetőbb kaszt, az
emberhez hasonlóan induláskor nincsenek különleges képességei. A
harcosok a legyőzött szörnyekér 10%-kal több tapasztalati pontot
kapnak. (Fejlesztési pontból nem jár több!)
Lovag A lovagok az igazság védelemzői, igazán
dicsőséges harcosok. A lovagok kezdetben rendelkeznek a karizma
szakértelemmel, ami jól jön, pl. amikor egy boltost kell meggyőzni
az áru értékéről. Az élőholtak ellen plusz sebzést kapnak. A lovagok
induláskor a Kézrátétel speciális képességet kapják. E képesség
használatával gyógyulni lehet.
Vándor A vándorok a természet igazi ismerői,
egy fűszál rezdüléséből is komoly következtetéseket tudnak levonni.
A vándorok megkapják a rejtőzködés szakértelmet, ami a többieknél
jobban is fejlődik. A vándorok induláskor az Árnyék speciális
képességet kapják. E képesség használatával növelni lehet meglepetés
esélyét, ami plusz lőfegyver támadást tesz lehetővé.
Barbár A barbárok egy igen szélsőséges fajta,
nagyot tudnak ütni, és ezzel többé kevésbé elégedettek is. A
barbárok induláskor a Vadulás speciális képességet kapják. E
képesség használatával növelni lehet a harcban a találat esélyét.
Szerzetes A szerzetesek a
pusztakezes harc szakértői, ennek megfelelően magas pusztakezes harc
szakértelemmel indulnak. A szerzetesek kissé viszolyognak a
távolsági fegyverektől, ezért használatukat csak lassabban képesek
megtanulni. A szerzetesek induláskor a Vastagodás speciális
képességet kapják. E képesség használatával növelni lehet a
vastagbőr szakértelmet.
Mágusok A mágiához a legtöbb kaszt tagjai
konyítanak valamennyit, de az igazi magasságokat csak a mágusok
érhetik el. Ôk használják ki legnagyobb hatékonysággal a mágiában
rejlő lehetőségeket, és olyan varázslatok sajátíthatnak el, amire
mások gondolni sem mernek. A mágusok induláskor a Kőbör speciális
képességet kapják. E képesség használatakor a harcban az ellenfél
ütései lepattannak rólad.
|