| Épületek, küldetések
 A játékban sokféle épületet találhatsz. A városokban különböző 
lakóházak, fogadók, paloták és más építmények vannak. Ezek 
mindegyikébe megpróbálhatsz bemenni, de lehet, hogy nem engednek 
mindehova be. Az épületek egy részében küldetéseket kaphatsz. 
Egyszerre maximum 8 aktív küldetésed lehet. Ha úgy érzed, 
valamelyiket nem tudod teljesíteni, lehetőséged van törölni. Hogyha 
belépsz egy épületbe, akkor az ott kapott küldetést a rendszer 
automatikusan ellenőrzi. Ha tehát egy olyan tárgyat kell esetleg 
leadnod, amit nem akarsz, akkor vagy töröld a küldetést, vagy ne 
menj vissza az épületbe. Ha törölsz egy küldetést, akkor ugyanabba 
az épletbe visszamenve vagy egy teljesen újat kapsz (pl. palota), 
vagy ugyanazt kapod meg újra. Az épületek egy részében különböző 
tárgyakat cserélnek veled. Ez nem történik meg automatikusan, csak 
és kizárólag a Te jóváhagyásoddal. 
A terepen bóklászva olyan épületekre/építményekre bukkanhatsz, 
mint orkbarlang, rablótanya stb. Ezekbe belépve 
valamilyen szörnyekkel kell megküzdened, ha a közelmúltban más nem 
járt bennük. Ha a szörnyeket legyőzted, különböző kincsekre 
bukkanhatsz. Vigyázz, ezeken a helyeken nálod sokkal erősebb 
szörnyekkel is összefuthatsz. Légy óvatos! 
Ezeken kívül még találhatsz labirintusokat. 
Belépve külön térképet látsz a labirintusról. A labirintusban a 
mozgás hasonló a terepen történő mozgáshoz, de alapvetően csak a 
négy fő égtáj felé lehet lépni. A labirintusban való mozgás 
megkönnyítésére két féle lehetőség is van arra, hogy egy 
kattintással egy mezőnél mezőnél messzebre is tudj lépni. 
 Ha egy olyan mezőre akarsz lépni, amin már jártál korábban, 
akkor egyetlen kattintással, minimális energia elköltésével teheted 
ezt meg. Így a korábban ott hagyott szörnyeket, kincseket könnyen el 
lehet érni. 
Egy távolabbi, még be nem járt mezőre is eljuthatsz egyetlen 
kattintással, a következő megkötésekkel. 
Ez a lehetőség csak a kis (5x5-ös) térképnél működik, a nagy 
  térképnél nem. 
Olyan mezőkre nem léphetsz így, amelyek a kistérképen 
  elzártnak látszanak. A lenti ábrán ilyen mező például a (10,9)-es 
  a falak miatt, illetve a (9,5)-ös a szörny miatt. 
Ilyen mozgás esetén a két pont közti legrövidebb úton fogsz 
  közlekedni. Az energia szempontjábol ugyannyi költségnek számít, 
  mintha egyesével lépted volna le. 
Ezen a módon természetesen tudsz ferdén is lépni, de az 
  valójában két lépés lesz. 
Ha útközben bármilyen esemény történik, akkor azon a mezőn 
  megállsz. A labirintusban szörnyeket, csapdákat, ajtókat, 
kincsesládákat, lépcsőket, titkos ajtókat, kapcsolókat találhatsz. 
Ezek egy részét a térkép előre jelzi (pl. szörny, ajtó) egy részét 
nem (csapda, kapcsoló). Egy labirintust nem muszáj egyszerre 
bejárni. Ha túl erős szörnyet találsz valahol, később még 
visszamehetsz, amikor megerősödtél. Figyelem! A labirintusok egy 
része ismeretlen, mágikus úton jött létre. Ezek a labirintusok 
rendszeresen átalakulnak. Az ilyen labirintusban ott hagyott 
szörnyek és kincsek természetesen az átalakulás után már nem lesznek 
ott! Ha az átalakulás pillanatában ilyen labirintusban vagy, akkor 
azonnal a felszínre kerülsz. Ha nagyon mélyen bemész egy 
labirintusba, akkor egyetlen kattintással elhagyhatod, nem túl nagy 
fáradsággal.  
Ha kitartóan szolgálod az uralkodót, engedélyt kaphatsz saját kis 
házikó felépítésére, egy általad választott helyen ahol még van 
szabad parcella. (Városba, hegycsúcsra, vízre, útra, hídra, mocsárba 
nem építhetsz.) Elôször persze csak egy kis kunyhót húzhatsz fel 
magadnak, de ha elég hűséges vagy, később akár egy palotád is lehet. 
A házadban jobban tudsz pl. aludni (gyorsabban gyógyulsz), számos 
hasznos eszközzel szerelheted fel, amik könnyebbé teszik az 
életedet.  
 
  |